Emelie min söta sönos =''>

Hejsan Har ni haft det bra. det har jag. jag har inte skrivit men men nu gör jag det men jag har varit på knieppyn entligen har jag lärt mej hur man stavar men det spö regnea när vi var där så vi gick bara till pippi huset. Men sen i dag så har jag och emelie varit vid andrea vi badade jag doppte mej men inte emelie. andrea badade inte men efeter det så hende en sak att andrea skadade sin hand Men det blev lite lugnare efter en stund men hon skulle till vettrinären Men i morgon ska jag va med emelie. sen känns det som min bästis har svikit mej Men Hej då....

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Okej! Är Andrea ett djur ?

2009-06-13 @ 18:17:05
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0