FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA...........

Hej nu kan man säga att jag är glad. i morgon ska vi börja sova i fide. men vet inte vart jag ska sova men städar mitt rum eller sovar jag nån annan stans. Sen i dag i skolan ja det var ingen skola men avslutning men det var kul. 6:an fick åka vagn Fast var inte så pyntad mycket men såg dom lite. Men i morgon är det bara att flytta och städa. Men det kommer bli kul säkert. nu sitter jag i min säng och lyssnar på music och länktar tills i morgon och skriver på msn.. Men hej då eller god natt

Kommentarer
Postat av: eekkaa

Jo.. men de kommer att kosta men det är bättre det än att köpa en ny. Jo vi fick två gäddor...kul var det..:)

2009-06-14 @ 21:30:40
URL: http://eekkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0