Glad sommar :D :P :) :''>

Hejsan glad sommar på er var lite lenge sen jag skrev men nu vill jag helsa er glad sommar ha detså bra nu i sommar. I dag så har jag varit i kattlunds första gången jag åkte med min bror johannes. Men det var kul på kattlunds såg emelie Och hon fick hjälpa mej med en sak och det var att göra slut med dejan alla håller på mej att säga massa saker om han som att det är stefans lille bror och alla säger att han är ful och du  och massa men nu är det slut jag skulle bett om hans tel. men nej våga inte nu men jag skulle gå in i en affär och jag visst inte att han var där såå när jag skulle gå in stog han i kassan men han  såg inte mej men jaja som tur men sen så gick bea till han och prat med han och honn fick en godis men nu är det slut med dejan vill backa i tiden varfölr gjorde jag det ångrar mej Men glad sommar :)


Och sen var martin stenmark där och här  är en bild på han :P'

Jag = fjantig men hadde kul :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0