Hej sves i lingonskogen =''>


Hej Nu ärr det så att jag är på läkarvillan och spalar kubb andra omgången. nu den här omgången gick jag ur för jag kände för att jag inte kommer klara mer. Vad gör ni? JAAAAAAAAAAAAAA. mitt lag håller på att vinna. Men det är inte säker. jag länktar tills i morgon ja ni vet vad det är då. Men i  går så hade vi fottboll med hela skolan mitt lag hette barcelåna eller hur det stavas. Och dom som gick till final. skulle möta alla personaler och dom som gick vidare var liverpool. och lärarna vann dom jag hejade på. men sen efetr det så fick vi glass. gotttttttttttttttttttttt.
Men snart ska vi vell åka hem. DÅ SKA JAG GÖRA MYCKET DÅ....... Hej då.,.... =''>


Kommentarer
Postat av: Martina

vilken gullig blogg! :)

2009-06-12 @ 15:06:31
URL: http://martinaschenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0