I drotts dag med skolan =''>


I dag så har vi haft nån slags idrotts dag i dag med hela skolan. va hade fotboll baskett och innebandy i mtt lag var jag den enda tjejen dom som var i mitt lag var jag jonte, Henrik,Noel,Petter,Daniel, sen kommer jag inte i håg mer. Det var rett kul sen i slutet så fick vi glass. Gott.....
Fast som tur va så fanns det nån som man kunde prata med. Jag var jätte pirig i magen men det gick bra. fast det var fotbollen som jag inte gillade. för varenda gång jag spelar blir det så att jag får en boll i mitt ansikte. men i dag fick jag ingen. Men i kväll ska jag på läkarvillan kanske skriver då men det tror jag inte Hej då.... =''>










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0