Läggggggger =''>

                                              läggggggger=''>
Nu har jag varit på läger i ronehamn vi sovade över en natt Jag sov i ett litet telt och några till två till och sen två i ett annat tält sen sovde resten i militärteltet..... sen har vi cyklat 2 mil och en kilometer.  Sen så lekte vi  sanning prosent eller konka och jag tog bara konka typ. Sen efter det då blev jag kär mycket men sen gick det över.. Men nu  har det blit betre bara att jag vill göra slut med min kille. Men tänker inte på han så mycket. Men vi badade jätte mycket och lite så... Sen skärde vi fisk som vi fiskade med nät jag skulle ta upp nätet men orkte inte.. för då är man så tröt... Men nu är det slut med läger...

                           

                                                   Börja blogga
                       Nu ska jag försöka på riktigt att börja blogga
                      så kolla mmin blogg ofta är ni snälla.. Kollar
                            era. Nu så ska jag vell inte skriva mer..
                                                    Bye Bye

Pappa rolig som vanligt elller ska man säga att han har kul =''>

Hade bara lust att ta kort va så fint =''> undra om det är gott ='''>

Moa så söt =''>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0