Sommarlov :D

Hej nu har vi sovit här i fide i två dagar och det har verit skönt. nu  har vi flyttat allt bara att vi ska städa i ronehamn. Men här i fide trivs man sover i mitt rum har tv. hade inhgen fjärkkontroll men hitta den sen. då blev jag glad som fan. nu är det sommarlov då kan man göra vad som helst. som att bada har 250 meter till stranden. men inmgen vill va med mej :( men dom kanske har annat att göra. Men vad ska ni göra. Men min syster bea hon kan bätra allt som finns hon kan göra vad som helst jag gör allt för henne hon gör sommarlovet bättre och  bättre. Men kommer skriva i kväll eller något. Hej då saknar er min klass.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gött med sommarlov. Du kan ju bada när du vill med. <3

2009-06-15 @ 20:20:21
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: Jossan

nu bor vi ganska nära varandra =)



<3

2009-06-15 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0