skolavsluting | Andrea då :)

Hejsan. Nu så har jag fått reda på att andrea har brytit handen det hende i dag när vi va vi hoppte stutsmatta eller hon hon hoppade med hennes bror typ och nån till då hende det. Jag blev skreckslagen när jag fick veta det. Fatta vad man kan bli sur :) Haha jag blev sur på ett roliigt sett. För hon har jö brutit den andra handen förut men som tur var var det inte den handen hon skriver med


på fredag är det skolavslutning då ska jag ha en vit tjol och ett vit linne. Vad ska ni Ha ??
Sen så ska mamma gifta sej så jag ska på bröllop i agusti eller hur det stavas men iaf. Ja vet inte vad jag ska ha på mej Man hittar alltid något. Men vi har jö fått kattungar vet imnte hur lenge sen men ni får lov att köpa kostar inge typ kanske en tia....
Nu kan johannes köra mej vart jag vill om han vill han har nu fått sitt körkort.
Sen nu i helgen då ska vi flytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0