I love you =''>


I går var jag på läkarvilllan och dom hade möte jag målade sen åt vi fika. sen i dag i skolan har vi haft idrott vi var ute vi lekte typ general och spion sen en till som heter vinkleken. den var roligast. Sen gjorde vell vi inget mer?? Jag var vid tandläkaren så nästa gång ska jag fylla ett hål sen har jag en lös tand och det är ett hål i Men ska försöka vara noga med mina tänder jag fick en tandborste grattis fast man ska betala. sen skulle jag ha en till tid men vet inte när angelica skulle typ följa med mej.. EMn kan inte skriva mer
Bye Bye





Kommentarer
Postat av: Amanda

okej :)

2009-05-29 @ 22:10:22
URL: http://amandaassnarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0